Vrácení zboží
Změnili jste názor? Nevadí, občas se to stane každému z nás. Zboží si od vás rádi vezmeme zpátky a vrátíme vám peníze.
Možnosti vrácení zboží
Vrácení zboží do 14 dnů
Každý náš koncový zákazník má v souladu se zákonem právo na odstoupení od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.
Podmínky vrácení
- Vracené zboží nesmí být nijak poškozeno.
- Vracené zboží je kompletní (včetně příslušenství, návodu, přiložených dárků apod.).
- Vracené zboží je nejlépe v originálním obalu.
- Z hygienických důvodů nelze vrátit zboží dodané v uzavřeném obalu, které z něj bylo vyjmuto (například holicí strojky, epilátory, holicí břity či planžety apod.).
- O vrácení zboží nás musíte informovat nejpozději 14. den ode dne převzetí.
Jak postupovat
- O vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dnů nám napište na info@holime.cz.
-
Do e-mailu napište také číslo bankovního účtu, na který vám zašleme peníze za vrácené zboží. Vracené zboží nám spolu s dokladem o koupi zašlete na adresu:
KOBOZ SERVICE s.r.o.
Pražská třída 2879/155
370 10 České Budějovice - Balíček doporučujeme připojistit.
- Po doručení zboží a jeho kontrole vám bezodkladně (nejpozději však do 14 dnů) pošleme peníze na váš bankovní účet.
Co je ještě dobré vědět
- Vrácení zboží v zákonné lhůtě se řídí Obchodními podmínkami.
- 14-ti denní lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží. Končí-li tato lhůta o víkendu nebo ve svátek, jako poslední den lhůty je brán nejbližší následující pracovní den.
- Zboží nemusí být vráceno v originálním obalu, avšak prodávající má právo na úhradu nákladů spojených s novým zabalením zboží.
- Je možné vrátit i zboží použité, avšak prodávající má opět právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu. Tyto náklady mohou teoreticky dosáhnout i plné ceny zboží.
- Možnost odstoupit od smlouvy se nevztahuje na dodávku zboží upraveného na přání kupujícího či na zboží objednané speciálně a výslovně na jeho přání a které nebylo v době objednávky skladem. Rovněž se nevztahuje na dodávku spotřebního zboží u kterého použitím je spotřebována část jeho hodnoty a nelze jej vrátit do původního stavu před koupí.
Vrácení zboží do 100 dnů
Koupili jste někomu nevhodný dárek nebo jste si vybrali špatně a rádi byste své rozhodnutí změnili? U nás máte 100 dní na to, abyste nerozbalené zboží vrátili a dostali peníze zpět. Nemusíte se tak bát nakupovat dárky k narozeninám či Vánocům s předstihem. Nebude-li se obdarovanému dárek hodit nebo líbit, snadno ho vrátíte.
Podmínky vrácení
- Tímto způsobem lze vrátit jen nerozbalené zboží.
- Zboží musíte odeslat nejpozději 100. den ode dne převzetí zásilky.
- Koukněte také na kompletní podmínky celé akce.
Jak postupovat?
- Vyplňte tento leták.
-
Vyplněný leták vytiskněte a spolu s nerozbaleným zbožím nám zašlete na adresu:
KOBOZ SERVICE s.r.o.
Pražská třída 2879/155
370 10 České Budějovice
Mohlo by vás také zajímat:
PlatbaSledování zásilky
Proč nakupovat na Holime
Časté otázky