Vše o reklamaci zboží
Nefunguje nějak produkt, jak má? Každá nepříjemnost nás moc mrzí, ale zkusíme vám alespoň usnadnit reklamační proces.
Pokud k vám zásilka dorazila poškozená vlivem přepravy, prosíme, postupujte podle tohoto návodu.
Co lze reklamovat?
Obecně lze v zákonné lhůtě reklamovat veškeré vady výrobku, které vznikly chybou výroby nebo vady materiálu.
Reklamaci uplatněte, pokud:
- Výrobek nefunguje (například elektrický přístroj nejde zapnout)
- Některá funkce výrobku nefunguje (například elektrický strojek se nenabíjí)
- Materiál výrobku se vlivem běžného používání nevratně poškodil (například prasklo tlačítko přístroje). Toto samozřejmě nelze uplatnit na zboží spotřebního charakteru (náhradní planžeta apod.).
Reklamaci neuplatňujte na:
- Jiné barevné provedení výrobku – barevnost produktů dodávaných výrobci bohužel nemůžeme ovlivnit. Výjimkou jsou produkty, u kterých je konkrétní barva přímo uvedená v názvu výrobku – pokud vám omylem dorazilo jiné než vybrané barevné provedení, prosíme, zboží nám vraťte a my vám pošleme správnou barvu.
- Opotřebení nebo úbytek obsahu produktů spotřebního charakteru (opotřebovaná planžeta strojku, docházející kapalina v čistící kazetě...).
- Vady způsobené nevhodným používáním, přetěžováním nebo nedostatečnou či nevhodnou údržbou výrobku, a to zejména pokud se tak stalo v rozporu z návodem k použití.
- Nevhodně vybraný produkt – pokud zjistíte, že vám produkt nevyhovuje nebo se vám nelíbí, nepoužívejte jej a využijte vrácení zboží.
Jak postupovat?
Pokud reklamujete zboží níže uvedených značek, je nejrychlejší reklamovat výrobek přímo v servisním středisku výrobce:
- Servisní střediska Braun (vyjma produktů vlasové péče)
- Servisní střediska Philips [PDF]
- Servisní střediska ETA
- Servisní střediska Rowenta
- Servisní středisko Concept
- Servisní středisko Remington
- Servisní středisko Concept
- Servisní středisko Beurer: BORGY CZ, a.s., Zápy 4 (areál RTK), 250 01 Zápy; reklamace@borgy.cz, +420 326 320 662
Reklamovaný produkt jiné značky nám řádně zabalený, s veškerým příslušenstvím, s dokladem o koupi a s popisem reklamované závady můžete doručit prostřednictvím jakéhokoliv podacího místa Zásilkovny. Stačí, když obsluze podacího místa předáte zásilku a sdělíte jí unikátní identifikátor našeho obchodu 98868634. Obsluha podacího místa zajistí tisk přepravního štítku a předání zásilky přepravci k doručení na naši adresu. Podací místa Zásilkovny naleznete ZDE.
Vaše balíčky rádi přijmeme a reklamaci vyřídíme také na naší adrese:
KOBOZ SERVICE s.r.o.
Pražská třída 2879/155
370 10 České Budějovice
Reklamovat můžete až do uplynutí záruční lhůty (24 měsíců od koupě) nebo data trvanlivosti vyznačeného na obalu. Po přijetí reklamace ji nejpozději do 30 dnů vyřídíme a dáme vám vědět, jak jsme ji vyřešili.
Podmínky reklamace se řídí Obchodními podmínkami.
Mohlo by vás také zajímat:
PlatbaSledování zásilky
Proč nakupovat na Holime
Časté otázky