Nejčastější dotazy
Pokud chcete poradit s výběrem zboží nebo péčí o zuby, podívejte se do naší Poradny.
Co se děje s mojí objednávkou?
Informace ohledně stavu Vaší objednávky naleznete v přehledu objednávek v pravém horním rohu. Nejste-li registrovaný zákazník, stačí kliknout na unikátní odkaz v e-mailové zprávě zprávě s předmětem "vložení objednávky do systému". Bližší informace ohledně jednotlivých stavů naleznete na stránce Stav objednávky.
Jakým způsobem mohu objednané zboží uhradit?
Možností jak uhradit nákup u nás je mnoho, která bude ta pravá pro Vás můžete zjistit v sekci platby.
Jak zjistím, zda se mé peníze připsaly na váš učet?
Platby jsou kontrolovány on-line a automaticky po připsání peněz na účet jsou ihned k vidění v detailu Vaší objednávky.
Zboží není skladem. Kdy bude dostupné?
Dostupnost zboží je uvedena v detailu produktu u položky Dostupnost. Pokud je u zboží například uvedena dostupnost 5 dnů, budeme mít zboží na skladě do 5 pracovních dnů od jeho objednání. Termín kdy budete mít v případě objednávky zboží doma nebo k vyzvednutí, závisí na zvoleném způsobu dopravy a zjistíte jej, pokud v detailu produktu kliknete na volbu "Kdy dostanu zboží?".
Zboží je skladem. Kdy ho mohu očekávat?
Termín kdy budete mít v případě objednávky zboží doma, nebo k vyzvednutí závisí na zvoleném způsobu dopravy a zjistíte jej, pokud v detailu produktu kliknete na volbu "Kdy dostanu zboží?".
Zakoupené zboží mi nevyhovuje. Mohu jej vrátit?
Ano, v souladu se zákonem má každý náš koncový zákazník právo na odstoupení od smlouvy do 14-ti dní od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, postupujte dle návodu v sekci vrácení zboží.
Mohu zboží vrátit/reklamovat ve výdejním místě?
Ne, výdejní místo slouží pouze pro vyzvedávání zásilek. Pokud si přejete zakoupené zboží vrátit či reklamovat, postupujte dle návodu v sekci reklamace.
Záruční list na zboží není potvrzený. Co mám dělat?
Protože Vám faktura slouží zároveň jako záruční list, není potvrzení záručního listu zapotřebí. A pokud by jej od Vás v krajním případě autorizovaný servis vyžadoval, stačí originální nepotvrzený záruční list doručit s číslem nákupního dokladu na naše reklamační oddělení, kde jej pro Vás vyplníme a odešleme zpět na Vaši adresu.
U zboží nebyl český manuál. Jak je to možné?
V případě, že náhodou manuál součástí balení nebyl, kontaktujte nás prosím na adrese reklamace@nazuby.cz, návod Vám bude poslán obratem.
Mohlo by vás také zajímat:
PlatbaSledování zásilky
Proč nakupovat na Holime
Doprava